امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مشاهده رمز عبور تایپ‌ شده در مرورگر فایرفاکس
نویسنده : javad تاریخ : 29 / 10 / 1392

همان‌طور که می‌دانید هنگامی که در سایت‌های اینترنتی مختلف در حال وارد کردن رمز عبور خود هستید، این رمز عبور نمایش داده نشده و به جای آن کاراکتر دایره یا ستاره نمایش داده می‌شود. اما ممکن است شما تمایل داشته باشید مشاهده کنید که آیا رمز عبور خود را صحیح وارد کرده‌اید یا خیر؛ مخصوصاً اگر از رمز عبوری پیچیده استفاده می‌کنید و در خصوص این که شخص دیگری صفحه نمایش و رمز عبور وارد شده را ببیند نگران نیستید. این قابلیت در مرورگر Internet Explorer وجود دارد بدین شکل که با کلیک بر روی علامت چشم در کادر وارد کردن رمز عبور می‌توان کاراکترهای رمز را مشاهده کرد. اما اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید و تمایل دارید این قابلیت در این مرورگر نیز فعال باشد در این ترفند چگونگی این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند، ،

ادامه مطلب
دانلود CrazyTalk Animator Pro v1.2.4 - نرم افزار طراحی انیمیشن متحرک و سخنگو
نویسنده : javad تاریخ : 14 / 8 / 1392

CrazyTalk Animator Pro نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای و بسیار جذاب در زمینه ساخت چهره متحرک و سخنگو می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به خلق کاراکترهای متحرک از هر عکس یا تصویر گرافیکی بپردازید. همچنین این نرم افزار محیط کامل برای ساخت انیمیشن 2 بعدی را نیز محیا ساخته است.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار کامپیوتر ، ،

ادامه مطلب
دانلود PointerStick v2.24 - نرم افزار اشاره گر مخصوص ارائه کنفرانس
نویسنده : javad تاریخ : 14 / 8 / 1392

PointerStick چوب جادویی یا همان چوب اشاره گر که مخصوص ارائه کنفرانس با ویدیو پروژکتور می باشد. این نرم افزار که مانند یک اهرم ساده است برای مشخص کردن قسمت مورد نظر متن یا تصویر کنفرانس و یا مقاله بسیار کاربردی می باشد و در اصل وظیفه آن Highlight کردن قسمت در حال توضیح، توسط ارائه دهنده است.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار کامپیوتر ، ،

ادامه مطلب
دانلود Notepad++ v6.4.5 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز
نویسنده : javad تاریخ : 14 / 8 / 1392

++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ...



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار کامپیوتر ، ،

ادامه مطلب
دانلود Angry Birds Star Wars II - پرندگان خشمگین جنگ ستارگان 2
نویسنده : javad تاریخ : 13 / 8 / 1392


سرانجام نسخه جدید از سری بازی های محبوب و معروف پرندگان خشمگین را با عنوان Angry Birds Star Wars II توسط شرکت Rovio برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد. این بازی در روز اول انتشار موفق به کسب 5 ستاره در گوگل پلی شده و این نشان دهنده محبوب و موفق بودن این بازی است. داستان بازی همانند سری های قبل بوده و شما باید خوکها و موانع را با پرتاب پرندگان نابود کنید و به مراحل بعدی دست پیدا کنید. در Angry Birds Star Wars II تکنولوژی جدید TELEPODS راهی جدید برای گسترش تجربه فراتر از برنامه وجود دارد همچنین تمامی شخصیت ها در بازی وجود دارند با این تفاوت که +30 شخصیت به بازی اضافه شده است. خوک شرور prequel هم در بازی وجود دارد! گرافیک بازی در مقایسه با سری های قبل زرق و برق دار تر شده است و مکان های جدید و دستاورد های چالش برانگیزی به بازی اضافه شده است.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب
دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز Trial Xtreme 3 6.0
نویسنده : javad تاریخ : 12 / 8 / 1392

بازی موتور اندروید

 

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی کنید ، با دوستان خود به رقابت بپردازید ، پیروز شوید ! Trial Xtreme با بیش از ۵۰ میلیون ، همیشه سطح بالای نمودارهای پرطرفدارترین اپلیکیشن های آندرویدی را به خود اختصاص داده است ، توانایی تغییر دادن دکمه های کنترلی از بخش تنظیمات ، در نسخه سوم بازی Trial Xtreme ویژگی های جدید این بازی نفس را در سینه های شما حبس می کند. بیش از ۹۶ زمین مختلف برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان شما ! شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید. از دیگر قابلیت های این بازی هیجان انگیز این است که می توانید موتور خود را با کسب ارتقا دهنده ها مطابق با میل خود تغییر ظاهر دهید و آن را متناسب با سلیقه خود آماده مسابقات آینده کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاری رکوردهای خود در شبکه های اجتماعی ، دوستان خود را نیز به انجام یکی از این مسابقات دعوت کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اندروید ، ،

ادامه مطلب
خوش آمدید عزیزان
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1398

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید

امیدوارم مدت زمانی که در این وبلاگ سپری میکنید بهتون خوش بگذره

حتما از صفحات دیگر دیدن فرمایید

 با نظر های زیبا و دلگرم کننده ی خود به من در بهتر کردن مطالب وبلاگ

 یاری کنید

با سپاس فراوان

 

 

 

 



این شخص نابینا با ذهنش همه چیز را می بیند !
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392
این شخص نابینا با ذهنش همه چیز را می بیند !+عکس

"دنیل کیش" مرد 47 ساله ای است که در همان دوران کودکی چشمانش را از دست داده است ولی روحیه و اعتماد به نفسش را هیچوقت از دست نداده و همیشه در تلاش بوده است او از جمله کسانی شناخته می شود که با توجه به معلولیتش دست به کارهای جالب می زند.



:: موضوعات مرتبط: عجایب اسرار آمیز جهان، ،

ادامه مطلب
درخت معروفی که مکانی باورنکردنی روییده است !
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392
این درخت در این مکان جالب از سال 1870 در این مکان قرار دارد و مردم این شهر معتقدند دانه ی این درخت از میان مدفوع پرندگان جوانه زده است.
 
شهر گرینبرگ در ایندیانا بخاطر رشد چند درخت بر بالای سقف برج دادسرا به «شهر درخت» مشهور شده است.
 
درخت معروفی که مکانی باورنکردنی روییده است ! (+ تصاویر)
 
 


:: موضوعات مرتبط: عجایب اسرار آمیز جهان، ،

ادامه مطلب
عجیب ترین درخت گیلاس در انگلستان
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392

این درخت زیبا و عجیب که  دو نوع شکوفه دارد: شکوفه صورتی و سفید که همزمان جوانه زده اند! عکس هایی که مشاهده خواهید کرد مربوط به یک درخت گیلاس می باشد که در یکی از روستاهای انگلستان به نام پورتچستر رشد کرده و باعث جاذبه این منطقه شده است.

عجیب ترین درخت گیلاس در انگلستان (+ تصاویر)



:: موضوعات مرتبط: عجایب اسرار آمیز جهان، ،

ادامه مطلب
موتورسیکلتی که تبدیل به کوله پشتی می شود
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392
موتورسیکلتی که تبدیل به کوله پشتی می شود (+ عکس)
 
باتوجه به فناوری های جدید در دینای امروزی  موتورهایی درست شدند که حتی به پارک کردن نیز ندارند و درحقیقت داخل کمد جا یا در جا کفشی جا میگیرند

این موتور اسکوتر همراه توسط یک شرکت مجارستانی به نام آنترو میتواند تغییر شکل دهد. تغییر شکل این موتور سیکلت به گونه ای است که میتوانید بعنوان یک کوله پشتی آن را با خود به داخل قطار و یا اتوبوس ببرید. این موتور ۲۵ کیلویی دارای موتور الکتریکی است که میتواند با آن تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. دیگر با این موتور نیازی به جای پارک ندارید و میتوانیدآن را تا کرده و با خود به محل کارتان ببرید و توی کمد یا کشو بگذارید.
 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
گزارش تصویری از بزرگترین بازارهای فتوولتائیک در سال 2012
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392
گزارش تصویری از بزرگترین بازارهای فتوولتائیک در سال 2012
 

به گزارش تکناز در مجموع و بنابر تجزیه و تحلیل انجام شده توسط مرکز "ان‌پی‌دی سولارباز"، 10 بازار برتر فتوولتائیک خورشیدی سهمی 86 درصدی از تقاضای جهانی طی سال 2012 را به خود اختصاص داده که در مقایسه با سهم 89 درصدی سال 2011 اندکی افت داشته است.

بار دیگر، آلمان به عنوان یک کشور واحد بیشترین سهم بازار در جهان را کسب کرده است. اگرچه این کشور رشد سالانه اندکی از نظر حجم داشته، اما کاهش دو درصدی تقاضای جهانی را تجربه کرده است.

چین رشد چشمگیری را در سال 2012 شاهد بوده و با افزایش بیش از 70 درصدی اندازه بازار خود در مقیاس سالانه، به دومین بازار بزرگ فتوولتائیک جهان مبدل شده است. بر همین اساس، چین جایگاه ایتالیا در سال 2011 که با کاهش 50 درصدی بازار فتوولتائیک خود در سال گذشته مواجه بوده را کسب کرده است.



:: موضوعات مرتبط: ترین های جهان، دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
هدست روبوکاپی ابزار جدید پلیس برای‌‌ شناسایی‌
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392

هدست روبوکاپی ابزار جدید پلیس برای‌‌ شناسایی‌ (+عکس)

دانشمندان موفق به طراحی هدست روبوکاپی شدند که به افسران پلیس امکان می‌دهد آن طرف دیوارها را ببینند و مظنونین را فقط با نگاه کردن به آن‌ها شناسایی کنند.

 این رایانه هدستی موسوم به Golden-i به پروژه Glass گوگل شباهت دارد و توانایی دیدن آن سوی دیوار را با استفاده از فناوری مادون قرمز فراهم می‌کند.

این ابزار با دستورات صوتی و حرکات سر عمل می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد که بدون استفاده از دستانش به اطلاعاتی حیاتی دست یابد.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
بطری سیار تصفیه آب با عملکردی جالب
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392

بطری سیار تصفیه آب با عملکردی جالب (+عکس)

 

تا کنون یکی از نگرانی های پیاده روی های طولانی و بازدید از مکان های تاریخی یا طبیعت گردی، به همراه داشتن آب کافی بود. اما از این پس با استفاده از دستگاه های تصفیه سیار NDūR شما اکنون آزادی عمل بسیار زیادی در مزه مزه کردن هر آبی در هر مکانی در سراسر جهان خواهید داشت. دیگر نگران تشنگی نباشید و به راحتی به کوهنودی یا گشت و گذار در میان جنگل بروید. هر چشمه یا جوی آبی می تواند آبی سالم و گوارا برای شما باشد. حتی کوچکترین گودالی هم که کمی آب در آن جمع شده باشد، می تواند محل خوبی برای برطرف کردن عطش شما باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
تصاویر متحرک و دیدنی از اولین قلم 3 بعدی نویس
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392

تصاویر متحرک و دیدنی از اولین قلم 3 بعدی نویس

گمانم شما نیز با دیدن پست های زیادی که درباره فناوری چاپ سه بعدی در وبلاگ نوشته ام ، فهمیده اید که به شخصه بسیار به این فناوری علاقمندم. موضوعی که امروز می خواهم درباره آن بنویسم ، قلم چاپ سه بعدی هم زمان است. عملکرد این گونه است که هم زمان با کشیدن طرح آن را چاپ می کند.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
اختراع تخت خواب هوشمند ضد زلزله توسط یک ایرانی
نویسنده : javad تاریخ : 18 / 6 / 1392

اختراع تخت خواب هوشمند ضد زلزله توسط یک ایرانی (+عکس)

 
مخترع گنابادی تختخواب هوشمند ضد زلزله را برای اولین بار در جهان اختراع کرد و به تولید انبوه رساند.

این تختخواب هوشمند ضد زلزله حدود 9تن آوار را روی خود نگه می‌دارد.

«علیرضا طحان» مخترع و سازنده این تختخواب گفت: این تختخواب نسبت به زلزله‌هایی از شدت 3/5ریشتر به بالا حساس است و در سه ثانیه عمل می‌کند.

وی گفت: این تختخواب که دارای گواهی ثبت اختراع است، به سامانه هشدار دهنده زلزله‌ای مجهز است که هنگام وقوع زلزله به شکل خودکار دریچه‌های محافظ آن برای فردی که برروی آن خوابیده سر پناه ایجاد می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
قفل مدرن هوشمندی که با گوشی همراه باز می‌شود !
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
این قفل توسط جیسون جانسون، کارآفرین فناوری آمریکایی و ایوس بهار، طراح صنعتی ساخته شده است.
 
قفل هوشمندی که با تلفن همراه باز می‌شود در دستاوردی که می‌تواند پایان بخش احساس وحشت از جا گذاشتن کلید خانه باشد، یک شرکت انگلیسی نوعی قفل هوشمند تولید کرده که به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از تلفن همراه و بدون نیاز به بیرون آوردن آن از جیب، وارد خانه شود. قفل آگوست 199 دلار بوده و می‌توان آنرا بطور خودکار برای اجازه ورود دادن به دوستان و مهمانان تنظیم کرد.
 
قفل مدرن هوشمندی که با گوشی همراه باز می‌شود !
 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
هدفونی برای گوش کردن به موسیقی در هنگام شنا !
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
هدفونی برای گوش کردن به موسیقی در هنگام شنا !+ عکس
 
همه می‌دانند که چقدر موسیقی، عملکرد ورزشی و شوق به ورزش را بیشتر می‌کند.

هنگام شنا کردن، گوش کردن به موسیقی دشوار است، چون حتی هدفون‌های ضد آب هم ناکارآمد هستند، این هدفون‌ها هم باید با پخش صدا در هوا، صدا را به پرده گوش برسانند، زیر آب هم که چیزی که نیست، همین خواست.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
پل بسیار مدرنی در اتریش
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
پل بسیار مدرنی در اتریش (+ تصاویر)
 
این پل در سال ۲۰۰۳ ساخته شد و در هنگام فرار از باران های تند و شدید قادر است تا ۳۵۰ نفر را پناه دهد.
 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
فناوری هایتان را تابستانی کنید
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
فناوری هایتان را تابستانی کنید


برخی از جوانان نیز تابستان را فرصتی برای انجام کارهای خود در هوای آزاد می بینند. در هر کدام از این شرایط ممکن است مشکلاتی برای وسایل اکترونیکی همراه ما رخ دهد. این روزها تلفن همراه وسیله الکرونیکی همگانی است که در دست همه دیده می شود اما آیا با روش های محافظت از این دستگاه در فصل تابستان آشنا هستید؟

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
قطارهای متفاوت نسل جدید !
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
قطارهای متفاوت نسل جدید ! (+ تصاویر )
 
به گزارش تکناز به نقل از مشرق مسافرت با قطار یکی از ایمن ترین سفرهاست چرا که سالانه تلفات کمی دارد. سفرهای ریلی در کنار امنیت دارای آرامش خوبی نیز هست و مسافران راحتی خاصی در طول سفر دارند.
 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
تصاویر پرواز سوپرمن بر فراز سان‌ دیگو !
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392

تصاویر پرواز سوپرمن بر فراز سان‌ دیگو !

به گزارش تکناز اوتو دیفنباخ این هواپیماها را به شکل شخصیت‌های محبوب ساخته است که Flyguy و «مرد فولادی» از جمله آخرین پروژه‌های وی گزارش شده است.

یک هواپیمای سوپرمن‌ مانند که با رادیو کنترل می‌شود، بر فراز سان‌دیگو به پرواز درآمد.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
پیامک و جملات جدید عاشقانه
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
 
پیامک و جملات جدید عاشقانه (56)


باور کن
“من” تنهاترین ضمیر دنیاست و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا
چون “ تو ” را دارد . . .


 

سخت است
“او” کردنِ “تویى” که همه زندگى “من” بود !


 

ﻫﻤــــﻮﻥ ‫‏ﭼﻨﺪ‬ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ
ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ
ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ
ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ
ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . . .


 

بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت
این قدر که امیدوارم می کنند ، به زندگی . . .


 

لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را
روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را
من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم
به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را . . .


 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس، ،

ادامه مطلب
اس ام اس های دل شکسته جدید
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392

 

اس ام اس های دل شکسته جدید (152)
 

من به عکس تو دست میکشم...
تو بـه عکس من...
دست میکشی از من...

.............................

با سیگار کشیدن کسى مرد نشد
ولى
با نامردى، خیلى ها سیگارى شدن...

.............................

میروم ز دیده ها نهان شوم
می روم که گریه در نهان کنم
یا مرا جدایی تو می کشد
یا تو را دوباره مهربان کنم

.............................

یک لحظه زندگی، تو از دست می رود
وقتی کسی که هستی تو است، می رود

.............................

شاید که اندکی بنشیند کنار تو
اما کسی که بار سفر بست، می رود

.............................

آلزایمر درد نیست!
براى بعضى ها درمان است...

.............................




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس، ،

ادامه مطلب
عکس های خانه ای مدرن با آجرهای شیشه ای
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
 
به گزارش تکناز بلوک‌های شیشه‌یی ظریف در ساختار این خانه به کار رفته و فرایند ریخته‌گری پیچیده‌ای برای خلق نمای 13 تنی طی شده که حیاط مملو از درخت بیرون را به رخ کشانده و برای جهان خارج شبیه یک آبشار سوسوزننده به نظر می‌رسد.
 
استودیوی معماری Hiroshi Nakamura & NA «خانه شیشه‌یی نوری» را در هیروشیمای ژاپن طراحی کرده که ساکنان را از دیده‌شدن مصون نگه می‌دارد، درعین حال، امکان تماشای نماها و نور آفتاب را به آن‌ها از درون ساختمان می‌دهد.
 
این ساختمان در میان ساختمان‌های بلند مرکز شهر هیروشیما قرار گرفته و باغچه آن در طبقه اول و نمای شیشه‌یی در طرف خیابان این سازه قرار دارند تا نور خورشید دریافتی از سمت شرق را بیشینه کرده و ارتباط بصری را با شهر برقرار کند.
 
بلوک‌های شیشه‌یی به کاررفته با استفاده از بوروسیلیکات و مواد خام برای شیشه نوری به منظور ایجاد شفافیت بالا ریخته‌گری می‌شوند. فرایند ریخته‌گری شامل خنک‌ کردن آرام شش هزار بلوک‌ 50*235*50 میلی‌متری است.
 
فضای کوچک مملو از نور این خانه منفرد، مقایسه ظریفی با خیابان‌های عریض های‌تک ارائه می‌دهد.
 

عکس های خانه ای مدرن با آجرهای شیشه ای



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
اس ام اس های جدید طعنه دار
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
اس ام اس های جدید طعنه دار (13)

  
خواستم بگویم به جهنم که رفتی دیدم واژه ی بهتری هم وجود دارد . . .
به همین روزهای من که رفتی . . .
 
——————————
 
یه آدمایی هم هستن اسمشون دوسته . . .
خودشون دشمن
 
——————————
 
خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت . . .
خودم را گول میزدم که در حد منی !
 
——————————
 
دوستم !
پیراهنم را بزن بالا !
کمرم را دیدی ؟
نترس چیزی نیست . . . !
اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد !
“ تو مواظب باش ”


 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس، ،

ادامه مطلب
اس ام اس جدید تیکه دار و جالب
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
اس ام اس جدید تیکه دار و جالب (21)
 

 
بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن؛
فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد،
اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی …

 

 


منطقی حرف زدن با بعضی ها،
حتی از پوشیدن دمپایی انگشتی با جوراب هم سخت تره !

 

 


شب ها
به وقت خواب
از طرف من
وجدانت را ببوس
اگر بیدار بود … !

 

 


هر چقدر
عطـــرت را عوض کنی
باز هم تنـــت،
بوی کثیف خیـــانت را میدهد…
عزیز لعنـــتی ام…

 

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس، ،

ادامه مطلب
آیا میدانید جی پی اس چیست و چگونه کار می کند ؟
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
 
آیا میدانید جی پی اس چیست و چگونه کار می کند ؟

جی‌پی‌اس یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی (Global Positioning Systems)، یک سیستم راهبری و مسیریابی ماهواره‌ای است که از شبکه‌ای با حداقل ۲۴ ماهواره تشکیل شده است. این ماهواره‌ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار زمین قرار داده شده‌اند. جی‌پی‌اس در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال ۱۹۸۰ استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد.
خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کره زمین در تمام شبانه‌روز در دسترس است و استفاده از آن رایگان است.
علاوه بر جی‌پی‌اس، دو سیستم کمابیش مشابه دیگر نیز وجود دارد: سیستم گلوناس که دولت شوروی ساخته و اکنون به‌دست کشور روسیه اداره می‌شود و سیستم گالیله که کشورهای اروپائی آن را برای وابسته نبودن به سیستم آمریکائی جی‌پی‌اس ساخته اند.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
طرح جالب چراغ راهنمایی در کشور ژاپن
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
 عکس زیر مربوط به چراغ های راهنمایی و رانندگی در کشور ژاپن می باشد. طراحی این چراغ خلاقانه به گونه ای است که برای هر رنگ چراغ عملکرد آن را به صورت اشعه در مقابل چشم راننده نمایان می شود. همانطور که در عکس می بینید با روشن شدن چراغ قرمز اشعه به منزله حق تقدم عابرین پیاده روشن شده است.

طرح جالب چراغ راهنمایی در کشور ژاپن (+عکس)



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
باتری های خانواده نسل آینده باتری ها
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
باتری ها همیشه یکی از وسایل پر کاربرد منزل می باشند که در نبود آن ها مشکلاتی خواهیم داشت .

به تازگی یک گروه از طراحان چینی باتری هایی طراحی کرده اند که هم برای محیط زیست مناسب هستند و هم اینکه مشکل خریداری چندین باتری را حل خواهد کرد.

البته باتری ها مشکلاتی نیز دارند که از جمله مهمترین آن ها می توانیم به آلاینده بودنشان برای محیط زیست و همچنین زود تموم شدن شارژشان اشاره کرد. همچنین شما مجبور هستید برای وسیله های مختلف چندین باتری متفاوت خریداری کنید.


باتری های خانواده نسل آینده باتری ها (+تصاویر)



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
سری جدید مدل های شیک بستن شال و روسری
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
سری جدید مدل های شیک بستن شال و روسری
 
اگر شما خانم های خوش سلیقه دنبال روش های مختلف و شیک بستن شال و روسری خود هستید پس این مطلب را دنبال کنید.
 


:: موضوعات مرتبط: انواع مدل لباسهای مردانه و زنانه، ،

ادامه مطلب
باریک ترین صفحه کلید ساخته شده تا امروز
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
باریک ترین صفحه کلید ساخته شده تا امروز (تصاویر)


این دستگاه بعنوان پوشش محافظ برای تبلت نیز محسوب شده و می تواند بخش لمسی تبلت و تلفن همراه هوشمند را گسترش دهد.

 محققان انگلیسی صفحه کلید انعطاف‌پذیری با ضخامت نیم میلی‌متر طراحی کرده‌اند که از فناوری بی‌سیم برای برقراری ارتباط با تبلت و تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کند.

باریک ترین صفحه کلید جهان توسط محققان شرکت CSR طراحی شده است که می تواند مناطق حساس به لمس در تبلت و تلفن های همراه هوشمند را گسترش دهد.



:: موضوعات مرتبط: ترین های جهان، دانش و فناوری، ،

ادامه مطلب
تصاویر زیباترین کاخ های معروف جهان
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392

 

تصاویر زیباترین کاخ های معروف جهان
 


 


:: موضوعات مرتبط: ترین های جهان، ،

ادامه مطلب
داستان جالب پسر عیاش و نصیحت پدر
نویسنده : javad تاریخ : 17 / 6 / 1392
داستان جالب پسر عیاش و نصیحت پدر
 

در روزگاران قدیم مردی بود ثروتمند و این مرد فرزندی داشت عیاش. هرچه پدر به فرزند خود نصیحت می کرد که با دوستان بد معاشرت مکن و دست از این ولخرجی ها بردار که دوست ناباب بدرد نمی خورد و اینها عاشق پولت هستند، جوان جاهل قبول نمی کرد تا اینکه مرگ پدر می رسد پدر می گوید فرزند با تو وصیتی دارم من از دنیا می روم ولی در آن مطبخ کوچک را قفل کردم و این کلیدش را به دست تو می دهم، در توی آن مطبخ یک بند به سقف آویزان است هر موقع که دست تو از همه جا کوتاه شد و راهی به جایی نبردی برو آن بند را بینداز گردن خودت و خودت را خفه کن که زندگی دیگر به دردت نمی خورد.

پدر از دنیا می رود و پسر با دوستان و معاشران خود آنقدر افراط می کند و به عیاشی می گذراند که هرچه ثروت دارد تمام می شود و چیزی باقی نمی ماند. دوستان و آشنایان او که وضع را چنین می بینند از دور او پراکنده می شوند. پسر در بهت و حیرت فرو می رود و به یاد نصیحت های پدر می افتد و پشیمان می شود و برای اینکه کمی از دلتنگی بیرون بیاید یک روز دو تا تخم مرغ و یک گرده نان درست می کند و روانه ی صحرا می شود که به یاد گذشته در لب جویی یا سبزه ای روز خود را به شب برساند و می آید از خانه بیرون و راهی بیابان می شود تا می رسد بر لب جوی آب.......


 

 



:: موضوعات مرتبط: داستان های پند آموز، ،

ادامه مطلب
بیوگرافی بهاره رهنما
نویسنده : javad تاریخ : 16 / 6 / 1392
بیوگرافی بهاره رهنما

 

 

نام: بهاره رهنما

تاریخ تولد: 1352
همسر پیمان قاسم خانی (نویسنده)

لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی.

برای اولین بار با یك فیلم اكشن - افعی - به سینما‌ آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی كرد.

 
او در سال 1380 بازی در یك فیلم كمدی - نان و عشق و موتور هزار - را تجربه كرد كه نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای كمدی داشت.

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یكی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته. وی همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما(فیلم‌های دختری با کفشهای کتانی،دیشب باباتو دیدم آیدا،مارمولک و... و مجموعه‌های پاورچین، شبهای برره، کمربندها را ببندیم و خانهٔ ما) همچنین دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. وی در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و در نشریهٔ چهل چراغ نیز می‌‌نویسد.همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران و خوانندگان، ،

ادامه مطلب
بیوگرافی مهدی پاکدل
نویسنده : javad تاریخ : 16 / 6 / 1392

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل
متولد : 10 تیر1359 در اصفهان
مجرد است.
گرافیست است
از شلوغی خوشش نمی آید.
عاشق هیجان است و از خرافات متنفر است.
خوش قول است.
همه رنگها را دوست دارد.
هنرپیشه مورد علاقه اش جانی دپ است و سریال هزاردستان را دوست دارد.
پاتوقش تئاتر شهر است.
طراحی و اجرای ده ها پوستر تئاتر
تدوینگر در استودیو نماهنگ اول از سال 1378 تا 1381
گرافیست در کانون تبلیغاتی تینانوا از سال 1381 تا 1383
کارگردانی فیلم کوتاه رقص مردان روی شیب در سال 1382/ منتخب در جشنواره فیلم های کوتاه سونی و اکران در کشورهای اسپانیا، آمریکا و فرانسه
برگزیده به عنوان یکی از سه گرافیست جوان در فستیوال تصویر سال/1385



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران و خوانندگان، ،

ادامه مطلب
بیوگرافی مهران غفوریان
نویسنده : javad تاریخ : 16 / 6 / 1392

 بیوگرافی مهران غفوریان

نام و نام خانوادگی : مهران غفوریان
تاریخ تولد : سوم شهریورماه 1353
محل تولد : تهران


بازیگر ، کارگردان و نویسنده ایرانی سینما و تلویزیون است.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست .
پدرش تهرانی و مادرش تبریزی است.
یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میكند.


سال 73 سال وارد دانشگاه شد و درشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت.

بازیگری را با مجموعه طنز (جنگ 39) داریوش کاردان آغاز كرد. و خیلی زود به جرگه كارگردانان تلویزیونی پیوست.




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران و خوانندگان، ،

ادامه مطلب
بیوگرافی سیامک انصاری
نویسنده : javad تاریخ : 16 / 6 / 1392
بیوگرافی سیامک انصاری
 

بیوگرافی کامل سیامک انصاری

نام و نام خانوادگی:
سیامک انصاری
تاریخ تولد و محل تولد:
۱۳۴۷ در تهران
زمینه فعالیت:
بازیگر
مدرک تحصیلی:
انصاری فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشگاه آزاد اسلامی
مجموع آثار وی:
مجموعه تلویزیونی

سریالها
زائر / مرضیه برومند /
۱۳۷۹ ▫
همسفر / قاسم جعفری /
۱۳۷۹ ▫
باغ بلور / رامبد جوان /
۱۳۸۱ ▫
شمسی و مادام / مرضیه
برومند / ۱۳۸۰-۸۱ ▫
ورثه آقای نیکبخت / مرضیه
برومند / ۱۳۸۰ ▫
این زمینیها / مسعود شاه
محمدی / ۱۳۷۹-۸۰ ▫
هتل / مرضیه برومند /
۱۳۷۷ ▫
روزگار جوانی / شاپور
غریب / ۱۳۷۶ ▫
ماه مهربان / بهروز بقایی
/ ۱۳۷۴ ▫
سفر به چزابه به
کارگردانی رسول ملاقلی پور ۱۳۷۴ ▫



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران و خوانندگان، ،

ادامه مطلب
بیوگرافی هانیه توسلی
نویسنده : javad تاریخ : 16 / 6 / 1392

بیوگرافی هانیه توسلی

 

نام: هانیه توسلی

تاریخ تولد: 1356

خواهر هما توسلی (نویسنده و منتقد)

...............................................

در تنها بازی تلویزیونی اش (غریبه) موفق ظاهر شد و بلافاصله از او برای بازی در فیلم شام آخر دعوت به عمل آمد. در شام آخر خیلیها به او امید بستند. بازی منحصر بفرد او در فیلم شبهای روشن نشان داد كه یك رقیب سرسخت برای بازیگران بزرگ سینمای ایران پیدا شده است. در حالی كه در بیست و یكمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن حق مسلم او بود، جایزه را نیكی كریمی گرفت.

او تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در « شبهای روشن » از « هفتمین جشن خانه سینما » (22 شهریور 1382) دریافت كرد.
بخشی از فیلمشناسی


نام: هانیه توسلی

تاریخ تولد: 1356

خواهر هما توسلی (نویسنده و منتقد)

...............................................

در تنها بازی تلویزیونی اش (غریبه) موفق ظاهر شد و بلافاصله از او برای بازی در فیلم شام آخر دعوت به عمل آمد. در شام آخر خیلیها به او امید بستند. بازی منحصر بفرد او در فیلم شبهای روشن نشان داد كه یك رقیب سرسخت برای بازیگران بزرگ سینمای ایران پیدا شده است. در حالی كه در بیست و یكمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن حق مسلم او بود، جایزه را نیكی كریمی گرفت.



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران و خوانندگان، ،

ادامه مطلب
بیوگرافی محمدرضا فروتن
نویسنده : javad تاریخ : 16 / 6 / 1392

بیوگرافی محمدرضا فروتن

نام اصلی: محمدرضا

نام خانوادگی اصلی: فروتن

سمت (در بخش های): بازیگران،

......................................

تاریخ تولد: 1347:

محل تولد: تهران

ملیت: ایران

......................................


مدرك تحصیلی: لیسانس روانشناسی بالینی

 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران و خوانندگان، ،

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به  پاتوق تفریحی کلبه مي باشد.